3 pytania, na które należy odpowiedzieć przed otwarciem własnego baru z sokami
8

maja

3 pytania, na które należy odpowiedzieć przed otwarciem własnego baru z sokami

Bonnie Mulligan

Od sklepu spożywczego po siłownię, bary z sokami stały się w ostatnich latach coraz bardziej popularne. Łatwo zrozumieć, dlaczego: konsumenci chcą mieć łatwy dostęp do pysznego napoju, który sprawia wrażenie rozkoszy, ale zapewnia wiele korzyści zdrowotnych. Jednak wiedza o tym, jak założyć bar z sokami, może nie być tak prosta. Otwarcie baru z sokami wymaga wielu przygotowań i umiejętności. Aby zacząć, należy odpowiedzieć sobie na trzy poniższe pytania.

  1. Co wyróżnia nasz bar z sokami?
    Aby otworzyć i z powodzeniem prowadzić dowolny rodzaj biznesu, trzeba zaspokoić konkretną potrzebę i zachować szczególny punkt widzenia. Co jest w Tobie wyjątkowego i wyróżnia Cię wśród potencjalnych klientów? Może to być różnorodność oferowanych soków, fakt, że w miarę możliwości pozyskujesz produkty lokalne, lub wiedza na temat odżywiania przekazywana przez Twój personel. Może to być również otoczenie, w jakim działa firma, grupa docelowa, a nawet cena produktu. Należy zastanowić się, jakie cechy wyróżniają naszą działalność, i pomyśleć, w jaki sposób możemy zaoferować klientom te unikalne punkty sprzedaży.
  2. Czego możemy się nauczyć od naszej konkurencji?
    Biorąc pod uwagę popularność barów z sokami w dzisiejszych czasach, jest prawdopodobne, że w Twojej okolicy jest co najmniej kilku konkurentów. Zamiast zastanawiać się, jak pokonać te bary w ich własnej grze, spróbuj zrozumieć, co sprawia, że są one popularne (lub, w niektórych przypadkach, nie odnoszą takiego sukcesu). Czy mają świetną lokalizację, ale nie ma w nich ruchu? Czy są mistrzami marketingu? Czy ich proces jest efektywny, czy też widać w nim miejsce na znaczące usprawnienia? Przy opracowywaniu własnego biznesplanu weź pod uwagę zarówno ich sukcesy, jak i porażki, i ucz się od nich jak najwięcej, nie kradnąc bezpośrednio ich pomysłów. Zawsze staraj się być innowatorem.
  3. Jakie są niezbędne elementy naszego menu?
    Przed otwarciem baru z sokami należy ustalić źródła zaopatrzenia w produkty, aby móc zaspokoić potrzeby klientów. Ale trzeba też zastanowić się, jakie smaki najbardziej lubią klienci. Na przykład, sok pomarańczowy był najpopularniejszym sokiem wśród Amerykanów w 2015 roku - przeciętna osoba wypijała w tym roku około 2,7 galonów. Jeśli pominiesz w swoim menu niektóre z najbardziej popularnych smaków, możesz zrazić do siebie dużą część swojej docelowej grupy demograficznej. Ale należy również pamiętać, że nudne menu nie przyciągnie miłośników soków. Staraj się zachować równowagę między tym, co uwielbiane, a tym, co nowe, traktując priorytetowo ulubione produkty klientów, a jednocześnie stawiając przed nimi nowe wyzwania. Jest to również dobry moment, aby zastanowić się, jakiego rodzaju sokowirówki będą potrzebne do osiągnięcia założonych celów.

Jeśli planujesz w najbliższej przyszłości otworzyć bar z sokami, masz przed sobą dużo pracy. Ale pamiętaj: jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych sokowirówek automatycznych lub porozmawiać z jednym z naszych przedstawicieli, skontaktuj się z nami już dziś. Chętnie pomożemy Ci w całym przedsięwzięciu.